Thursday, April 30, 2009

baby...?!!

TENGAHARI: aku masak lunch ari ni, adik2 aku nk mkn ayam goreng bsalut oat..ok la gak resipi ni, blh abihkn oat ayah aku yg x penah luak2 tu...hehehe... sambil2 msk tu aku sms dgn ayg manja aku ni...ntah camna blh buka topik pasal nama panggilan dia...she said that mama n papa call dia baby...anak sulung dipanggil baby??? hehehe...btuahnya badan..! n kat opis pun kebanyakkan pggil dia baby... ni yg jeles ni...klu kwn2 pggil ok lg..siap skali ngan bos panggil baby, apa kes ni! aku tau la dia comey, tp mn leh semua nk pggil dia baby...hehehe..time tu mmg jeles yg amat sgt..rs tergugat giler walhal diorg used that name dah lama dah..baby tu dah jd cam nama biasa...xde maksud pape pun...

Ayg aku ckp, baby tu nama dia sbnrnya...then dia terang la mana asal datangnya nama tu...dengan penuh tenang dan releks je dia terang kat aku....hehe.. wpun dah tau mn datang nya baby tu but 4 me, x best la gak...aku ingt dia baby aku je, rupanya semua org panggil dia baby...aduh! Panggilan ayg pun sbnrnya dah lama digunakan..nenek angkat kat brunei yg bagi nama tu kat dia...ishk...best la dia, hidup sentiasa disayangi orang sekeliling...belaian x penah kurang sbb tu dia suka memanjakan dan dimanjakan...dan dia selalu tersenyum sbb hati dia sentiasa happy...bahagia kan...

p/s: hmm...aku penah bharap aku akan rasa smua tu, tp..... xpelah setiap yg blaku dlm kehidupan kita adalah yg terbaik... x perlu nk kesal, x perlu nk bebal!