Wednesday, April 8, 2009

permulaan untuk sesuatu kehidupan yang baru....

PAGI: ari ni bestday dia yg ke 28.... kol 10 pg aku online dan tegur dia...cam smlm gak dia layan aku chatting dgn spontan dan mcm2 topik ktorg bualkan.... sampai suatu waktu tu, ttb dia kata.."awk tau x yg kt nk dah pnh chat dulu? tp awk just tya sy laki ke ppuan...bila sy jwb ppuan, awk trs offline...tu setahun yg lalu...ttb smlm awk tegur sy blk...sbb tu sy x t'agak2 nk chat ngan awk skrg.."

aku jd tgamam...penah ke aku chat ngan dia...seingat aku xde..mmg aku x ingat...dan aku jd gelabah. sbb sllnya klu aku chatting, aku kelentong je..aku dr sini la, sana la..keja itu la ini la... hehehe.. biasa la.. chatting. mls nk bgtau diri sebenar...then aku dah jadi segan nk smbg chat tp oleh sbb dia kata bnd tu xde makna pun, sbb tu dia bgtau... so, aku pk2..btul juga, bt apa aku nk gelabah sgt ni..dia ok je...

ktorg start chatting kol 10 lebey smpai la dekat kol 5 petang...panjang bualnya...macam2...dia kat opis tu, tgh keja..dan aku kat bilik, dok ngadap buku nk exam mgu depan. makin lama bual, makin jatuh hati aku kat dia, makin byk dia ckp...makin sayang kat dia....

tp serius, aku x penah rs camni...br 2 ari aku chat ngan dia, tp ttb ada suatu perasaan yg bt aku t'amat suka pada dia...gadis sabah yg memiliki sstu yg aku impikan....dia sgt baik, caring, matang tapi manja, bterus terang, fully bg perhatian kat aku.... wow..segala2nya...!!! ALMOST PERFECT!

lps je abih chatting, aku still ingat kat dia...smpai saat ni..nama dia aku sebut2...time ni dia dok ngajar budak tuition rsnya...dan aku ilhamkan blog ini khas untuk dia..hadiah semperna bestday ke-28 dan aku akan coretkan segala kenangan aku dgn dia setiap masa....

p/s: tp syg..aku x dpt nk miliki dia selamanya..atas sbb2 ttentu tapi aku akan jadikan dia cinta dan penghuni dalam hatiku selamanya....InsyaAllah...ada jodoh kita bertemu di syurga...=)