Thursday, April 9, 2009

gari aku diulu hatimu....

lps2 dia panggil syg tu aku dah x senang duduk sbnrnya...sbbnya aku mula pk dia dah syok kat aku...dan klu blh aku xnk dia lebih2 sgt...nnt dia yg makan hati...so sblm bnd jd makin rumit dan bbelit2...aku bterus terang dengan dia ttg sstu...

aku bgtau dia..."awk, sy blh dan pasti letakkan awk dlm hati sy yg terdalam. tp awk xblh bt mcm tu, sy x layak ada dlm hati awk, klu nk letak gak, letak kat ulu hati je..pastu gari saya kat situ supaya sy x gerak dan x ilang slamanya...". aku nk dia faham yg insyaAllah...dia adalah ppuan terakhir dalam hidup aku tapi aku x mampu nk miliki dia secara zahirnya..so aku harap dia xkan jatuh hati kat aku...skali lg, maybe sapa2 yg baca akan pk aku ni mmg x cerdik bt bnd sia2 ni..klu dia dah suka lg la best kan..suka sama suka...tp bg aku lain, ada sbb ttentu yg mnyebabkan aku x dpt nk miliki dia kat dunia fana ni, so bt apa nk tipu atau main2kan perasaan org kan...aku just nk dia mengisi kekosongan hati aku dan aku juga akan isi kekosongan hati dia sampai la dia jumpa jodoh dia nnt...then i'll go..bw kenangan manis ni bersama...dan klu Allah dah tetapkan jodoh kami bukan di dunia, maybe jodoh ktorg kat syurga nnt...insyaAllah...

mula2 dia xleh terima..dia kata suka ati dia la..dia nk letak aku kat mn pun..hati dia, jiwa dia, diri dia..aku x layak nk control semua tu...dan dia dah pilih nk letak aku kat hati dia yg sebelah kanan sbb dia sayang kat aku...Ya Allah, time tu aku rs klu aku blh miliki dia..aku akan berenang terus ke sabah masa tu gak! then bila aku dah terang...ckp2 lagi...dia kata ok2..dia akan gari aku kat hati dia dgn gari kalis karat...hehe..then dia smbg lagi.." tapi x salah kan klu sy jatuh hati kat awk?"...aduh budak ni....degil tol! dia smbg...katanya..."awk x layak nk kata sy degil sdgkan awk lbh degil dr sy dan sy blaja smua ni dr awk!"...huhu..ssh bila ckp ngan ppuan, kt sll akan kalah gak...

tp yg bt aku kompius ttg dia ni ialah kejap2 nmpk dia cam mmg suka kat aku...tp kejap2 cam sj main2kan aku lak...then aku mntk dia terus terang sbb aku xnk pk bukan2..dan kt settle cara dewasa...cewah,walhal aku bukan la matang sgt pun...hehe...pastu abg aku call ..dia kata nk dtg amik aku gi umah dia dlm 15 minit lg..alahai, time2 ni la nk ptg stim pun!

so, dlm 15 minit tu, aku mntk dia bgtau aku cpt2 apa dia rs sbnrnya sbb maybe utk waktu tdekat ni, aku xleh chat ngan dia..sbb nk exam..so, dipendekkan citer...dia pun bgtau la apa dia rs kat aku spnjg 3 ari ktorg kenal ni...aku bt kesimpulan pendek ek...dia kata dia mmg ssh jatuh cinta tp mudah sk kat org tmasuklah aku...lgpun dia x knl aku dan x penah tau aku ni camna orgnya,mukanya, zahirnya....xleh la ttb jatuh cinta kan...tp dia mmg suka kat aku dan dia juga harap ada jodoh kami kat dunia abadi nnt...insyaAllah...dan klu ada apa2 aku nk share ngan dia..dia akn stiasa ada utk aku...=) fuh, puas ati dgr penjelasan dia...skrg aku dah tau apa perasaan dia terhadap aku...wpun kdg2 dlm hati, aku jugak harap sgt dia suka kat aku mcm aku suka kat dia...tp sbolehnya aku elakkan bnd tu tjadi...sian kat dia nnt...

p/s: dpt lagu dr dia....
1. samsons-tak bisa memiliki (untuk aku sbb x bisa miliki dia kat dunia ni)...
2. Jason Mraz Ft. Colbie Caillat-lucky (dia rs btuah kenal dgn aku wpun hnya kat ym je)...
3. kristal-puteri cinta hati (melambangkan apa aku rs kat dia)...
4. My Chemical Romance-I Don't Love You (dia kata dia suka kat aku tapi bukan cinta...hehe...lagu ni send x complete, xleh dgr.. tu tanda, dia sbnrnya suka ala2 cinta la kat aku tu...hehe..poyo je!)