Saturday, April 11, 2009

Terima kasih Tuhanku....

MALAM: lepas dpt no.tel dia...dlm kol 3.30 ptg, aku msg dia...just to give my number sbnrnya...sbb aku pk xnk la kacau dia sgt...dia mesti banyak keja nk bt kan. bukan nk layan jiwang aku sorg je....so, mcm dia bgtau la, klu msg ni dia reply lmbt sket..mmg agak lmbt..hehehe..tp aku x kisah, aku setia menanti smpai bila2... =)

so, asalnya just nk bg no.tel je dah blarutan smpai ke malam..sampai ke tdo....bestnye bila tdo kita ditemani insan tersayang....kadang2 aku terfikir gak, sian kat dia...iye la, aku nak dia jd kekasih hati aku tapi aku xnk jadi cinta dia...maksud aku, ktorg boleh sayang menyayang antara satu sama lain tapi untuk lebih dr tu...aku mmg x janji..bukan aku sj nk main2kan dia tp sbb aku x mampu la, ada bnd yg menghalang..sstu yg aku x mampu nk lawan...so, sayang..im so sorry...but i know u r so understanding, syg!

dan aku akui...aku suka pada dia tak sama macam aku pernah suka pd gadis2 lain sebelum ni....klu gadis lain tu, aku banyak fikir tentang nafsu..itu hakikatnya dan aku x malu nk tegaskan kat sini...semua org ada nafsu kan...tapi jiwa aku kosong dan aku x happy sbnrnya walaupun zahir aku nmpk cam bahagia sgt....

tapi dia lain...hampir 90% aku suka pada dia bukan sbb dia lawa, dia comey tapi sbb aku dpt rs belaian, kasih sayang, keikhlasan dan perhatian dr dia.. jiwa aku bagai diusap2... dibelai2... hmm...x dpt dgambarkan sbnrnya mcm mana aku rs.. terlalu indah... dan kecomelan dan kecantikan zahir dia tu sbnrnya bonus bagi aku! so,bg aku nikmat yang Allah bg aku rs ni adalah suatu nikmat yg besar sgt...dan ianya dah cukup sbnrnya..lbh cukup dr yg aku ptt dapat..Alhamdulillah...syukur pd Allah yg berikan aku nikmat ini...

hmm....suatu yg pelik kan...ktorg br je kenal 5 ari tp senang sgt ktorg jadi rapat dan akrab...sama2 rs saling menyayangi...saling mempercayai...perasaan tu hadir bukan dirancang..dia pun kata, dia heran dgn apa dia buat dan kata pd aku..sbb semuanya keluar dan jadi scr spontan. xde paksaan dlm perhubungan kami...dua2 ikhlas untuk memberi dan menerima perasaan masing2..dan kami sgt bahagia...xde langsung la masalah utk aku raih sayang dia sbb aku nmpk dia juga sbnrnya miliki perasaan yg sama tp sbb aku dah bataskan dia untuk tidak harapkan sstu dr aku... dia terpaksa control walaupun sllnya dia yg start love2, sayang2 ni...then aku akan slowdownkan dia...sian kat dia, dia cuba untuk ajak aku melakukan sstu yg lebih berani untuk akrabkan lg hubungan ktorg..tp aku ni takut, cpt gelabah..then tanpa pk pnjg, aku akan tolak bulat2 ajakan dia...

dan ttg perasaan ini, aku yakin ini semua blaku dengan mudah dan pantas...xde masalah sbb Allah izinkan bnd ni jadi...Allah dah makbulkan doa2 aku dan Dia maha perancang yg bijaksana dan sempurna..aku akan berjalan atas perancangan Allah ni selama Allah izinkan...bila nnt smpai masa kita terpaksa berpisah sayang...redha la kerna ini semua kehendak Allah...Dia maha memberi cinta dan Dia juga maha untuk mengambil kembali nikmat cinta ini....sehingga waktu itu, semoga kita bahagia dalam redha Allah....insyaAllah...

p/s: kami tdo sesama smlm...hehe..dia atas katil dia dan aku atas katil aku la...dan aku mimpikan dia...harap2 dia pun begitu jugak... lov u n miss u so much, syg!