Thursday, April 30, 2009

diari

PAGI: kalau aku cuba untuk coretkan segala isi hati dan kenangan aku bersama dia dalam blog ni...bagi dia, kenangan kami dicatatkan dalam sebuah diari istimewa....cara olahan mmg sgt berbeza dgn cara aku sebab dia bukan cerita atau membuat kesimpulan ttg apa yg kami lalui bersama. sebaliknya dia catatkn semua sms yg aku kirimkan untuk dia dr hari pertama aku sms dgn dia sehingga ke hari ini. semuanya dari A to Z, every sms yg aku send disemadikan dalam sebuah diari...dia kata mcm2 kaler ada! hehehe....

perasaan aku? hmm...terharu + bangga + malu + terkasima + unbelievable = entah la, rs diawang2ngan je sbb dia sgt menghargai kehadiran aku dalam hidup dia... dia tu makhluk Allah yg sgt bz dgn aktiviti2 yg mcm2..mmg x penah duduk diam but she still hv time utk semadikan sms aku dlm diari...itu suatu yg sgt sweet bagi aku dan aku sgt2 menghargainya... dia kata nk wariskan diari tu utk anak2 dia nnt, supaya diorg tau kenangan terindah dia bersama aku...so touching!

p/s: aku kalau happy kan...aku mesti akn rs sedih gak...sbb aku tau kita xkn selamanya tersenyum bahagia...derita dan air mata akan muncul juga bila2 masa...ye la, untuk ingtkan kt selalu...klu gembira, jgn lebih2..klu sedih pun jgn lebih2 gak...bt sstu tu biarlah sederhana je...