Thursday, April 9, 2009

airmata pertama....

PAGI: seperti semalam, kol 8 pg aku bangun dr tdo dgn penuh semangat dan senyuman... Alhamdullillah, masih diberikan ruang waktu dan masa untuk aku meneruskan kehidupan dan mewarnai hari2 ku dengan kasih sayang...

aku cepat2 mandi dan online, dia dah pun ada dlm ym...kol 7.30 pg lg dah online..lps2 ni aku kn bgn lbh awl dr sll...ucapan selamat pagi pembuka kalam sebelum masuk dan bckp ttg hal2 yang lebih mendalam dan feeling habissss! hehehe...aku suka dia sbb dia mmg sama dgn aku, klu aku feel, dia mst fell gak...x penah la dia ttb nk potong stim ke, nk hilangkan mood aku ke...x langsung la spnjg 3 ari ktorg kenal ni...sbb tu aku makin suka dan sayang kat dia...

hari ni..1 sejarah dlm hidup aku dan hidup dia....aku ada mntk gmbr dia, biasa la..mn puas nk chatting je..bila dan mlm, aku rs rindu, nk chat xleh sbb mlm dia kata nk rehat lgpun dia tu bz sgt...pastu nk msg2, aku xde no.tel dia...hrp2 klu ada gambar, blh la bt teman, xde la aku angau giler2...dia kata klu nk gmbr dia, aku pun mst la tnjk gmbr aku jugak..but of cause la aku x mampu nk bg kan...so dia kata tgk pics dia kat tepi tu dah la (tepi ym tu)...tapi sbgai bakal engineer..aku tau camna nk amik gmbr dia tu...hehehe..xde kaitan ngan engineer sbnrnya...sj je nk riak sket...so aku copy gmbr tu....dgn cara apa??? rahsia..tu engineer je tau bt...huhu...riak lg! sorry2!

then aku ckp kat dia, sy xleh nk tnjk pics sy tp sy leh tnjk pics ssorg yg sy suka ketika ini...so aku ltk la gmbr dia kat tepi ym tu..mula2 dia kata x nmpk, lps ktorg chat 10-20 minit, ttb dia jerit....dia marah aku...sbb letak gmbr dia kat situ, dia kata ppuan lain maybe suka tp dia tak! so dia trs offline sbb dia sedeyyyyyyyyyyyyy sgt dgn apa yg aku dah bt....

gelabah aku time tu....dia offline lama la gak..aku dah mati kutu nk pujuk dia, ye lah dah la kat ym je kan...ckp mcm2 pun x sama klu pujuk face to face...then dia online blk, dia kt x baik tau bt dia camtu, rugi airmata dia... Ya Allah...dia nangis!!! br 3 ari kenal aku dah bt dia nangis..walhal dia kata dia ssh sgt nk nangis..dah lama x nangis dan dah lama x marah...dia nangis bila marah n sakit je...Ya Allah, aku nyesal sgt2, x niat pun nk bt dia camtu...tp dia mmg cpt cool...lps pujuk2, mntk2 maaf..dia kata klu nk kawan ngan dia lagi, just forget about it! wow...she so cool....very cool!


bsambung.....