Friday, April 10, 2009

terasa dekat...

MALAM: hehehe...sejak dah curik pics dia ni, aku xde la angau sgt2..klu 2,3 ari lps, tgk pintu nmpk dia, tgk lantai nmpk dia, tgk org lain pun byg dia....mmg angau giler2... tapi skrg aku dah ada pics dia...aku save dlm hp aku..klu rindu tgk je...senyuman manis dia khas utk aku..(huhu...sbnrnya dia smile utk camera)..x ksh la...

so, mlm2 aku leh la usha dia (gambar dia la...). rs dekat je dia ngan aku...bsemangat aku nak mulakan hari2 berikutnya sejak dia hadir dlm hidup aku ni...

awk...teman saya sll tau..jd pendorong saya untuk berjaya kat dunia dan akhirat... dan smoga kt leh usahakan "impian kita" tu bsama2 nnt....insyaAllah..smg Allah permudahkan segala perancangan kita..

miss u so much..esok nak bgn awl, nk jmp awk! smg diberi kesempatan oleh Allah...insyaAllah2.. =)