Saturday, April 11, 2009

puteri cinta hati

PAGI: ari ni leh online waktu pagi je..sbb dia keja sekerat hari, smpai kol 1230 je online...tp xpelah, blh chat ngan dia sekejap pun dah bbunga2 hati ni....

hari ni bnd yg jadi isu ialah pasal persamaan ktorg...jujur aku katakan, apa je yg dia bgtau pasal diri dia..almost everything sama cam aku...klu x sama sebijik pun tapi ada la tempias2 nya...dr bab hayati lagu, saving money, x suka buah durian sampai lah ke bab2 jiwa2 ni....banyak la...dan smtime tu aku rs dia mst pk aku ni saja2 je reka2 smua ni...sj je ckp sama tu sama ni...tp hakikatnya mmg ktorg sama dlm byk keadaan dan rasa...maybe sbb tu ktorg cepat mesra dan jadi rapat..

tp dekat2 nk last chatting tu...ttb aku silap ckp lak, something yg bt dia rs x puas ati la..aku ckp sy ni x layak utk awk...dan awk spttnya dpt yg lebih baik dr sy...lbh kurang la...then dia cam melenting kata aku x layak nk tentukan sapa layak utk dia...sapa x layak...pastu dia kata klu suatu hari nnt dia tinggalkan aku tanpa notice, that time aku x patut salahkan dia atau kata dia kejam...sbb dia akan bt camtu nnt...

Ya Allah...time tu rs cam kelam dunia ni...dia br kata je...tp aku dah rs cam dia btl2 nk tgglkan aku...aku merayu giler2...macho x macho, aku x peduli...sbb aku mmg x mampu nk kehilangan dia...jiwa aku akan mati dan hati aku akan hancur sgt2....xleh2...aku x sanggup!

then she said, "klu camtu awk kn janji awk akan jd diri awk yg sbenarnya dan xkn bt andaian yg bukan2 lg pasal saya...nk kata awk x layak la...nk kata buruk la..dll" (banyak dia leter td...huhu)...then aku janji kat dia, aku xkn bt camtu lg...janji!!

last sblm stop chat td...dia ada bg no phone dia...dia kata mn tau nnt dia ttb hilang...setidaknya aku tau mn dia pegi...besar makna tu... Ya Allah, rs cam nk lompat2..nk golek2 je...happy giler sbb aku mmg ada niat nk mntk tp x terkeluar sbb aku pk aku xnk la kacau hidup dia sgt...dpt ym pun dah kira btuah giler.. tp klu dia sdiri yg nak bg..bagai ngantuk disorongkan bantal la rsnya...tp dia kata.."msg je...jgn call2"... awk, sy dah ckp...naluri kt mmg sama...sbb sy mmg bniat camtu..sy xkn call awk dan klu awk call sy xkn jawab...then dah awk cakap camtu...kira bonus la utk sy...mmg sayang kat awk tau!!!!

p/s: dia kata "i love u so much" td...hehehe...n aku ckp..sayang, i love u more than u can imagine! =)