Wednesday, April 8, 2009

perhatian yang diharap2kan...

dlm byk2 topik ktorg chat tu kan..ada skali tu dia tya aku mcm2 ( soklan yg bmula dgn pkataan apa pendapat..apa awk rs..etc...)..pastu ttb dia kata "adui la awk!"....hehe..aku tya knp? dia kata dia xtau nk classkan aku dlm kategori mn...nk kata aku ni jenis A tak jugak...jenis B pun tak jugak....sbb sikap aku berubah2....aku x perasan pun bnd tu....tp bila dia ckp mcm tu...rs cam dia ni mmg sgt bagus la..dia cuba nk fahami, nk selami, nk dekati diri aku sebenarnya mcm mana...tp syg aku xleh nk tunjukkan diri sbnr aku...mmg xkan boleh...sy mintak maaf awk, ada bnd sy terpaksa rahsiakan..untk kebaikan kt bsama!....dan yg aku sgt kagum dgn dia, dia sgt memahami dan tak paksa aku...

ari ni aku dpt rskan diri aku diberi perhatian dan kasih sayang yg aku cari2 selama ni...wpun mll ym je, tp aku dpt rs belaian, kasih syg, perhatian yg dia bg tu smpai ke jiwa aku....wpun maybe dia biasa2 je...aku yg pk lebey2...hehehe....

tak sabar nk tgu esok...nk chat ngan dia lg..td sblm pisah dia kata..."love 2 c u tmmrw!".....awak, sy nk bgtau awk yg i love to c u more than everything!!!

p/s: word utk ari ni...."ayg"...hehehe dia sll silap taip, sll gn ayg sigkatan bg nama timbangan dia dayang, tp bila dia tguna masa chat..aku mesti bt icon malu, kasi dia gelabah...hehehe...sj je kaco dia...