Friday, April 17, 2009

memanjakan vs dimanjakan

PAGI: ari ni aku baru perasan..perasan yg memanjakan ssorg lebih best dr dimanjakan...nikmatnya lebih terasa...dan maybe aku lebih sesuai untuk memanjakan dia dr merayu untuk dimanjakan oleh dia...awal2 dulu mmg aku rs sgt asyik dan seronok bila dia ikut je semua kata dan kehendak aku...aku bagai kanak2 yg suka merengek..memintak semua kemahuan aku dipenuhi tanpa hiraukan perasaan dia... tapi makin hari, makin kenal, aku makin sedar...dia yg lebih layak untuk aku manjakan...dan yg lebih pntg, dia lebih comey untk dimanjakan...hehe...

maybe gak sbb guna panggilan "abg ayg"...panggilan tu btl2 merubah pemikiran dan cara aku layan dia..."abg", itu yg sedikit mematangkan aku dlm perhubungan ni...aku terasa lebih besar dan layak untuk melindungi, memimpin, menjaga dan memanjakan dia....aku bangga guna panggilan tu walaupun dulu aku pernah menafikan panggilan "abg" tu...

dan satu lagi sebab aku lebih layak memanjakan dia ialah sbb salah paham ari tu...peristiwa tu betul2 sedarkan aku...mcm aku penah ckp, setiap yg blaku mesti ada hikmah dan kelebihan...cam tu gak salah paham ari tu. terima kasih ayg sbb merajuk ari tu, abg mmg kena ada tension and force mcm tu br leh pk dgn rasional...dan bt tindakan berani..maybe ayg x perasan sgt kesan peristiwa tu, tp utk abg...peristiwa tu byk ubah cara layanan abg pd ayg lps2 tu...tpkan walaupun abg ucap thanks sbb merajuk ari tu, ayg jgn la merajuk lg ek...ssh tau nk pujuk ayg...ari tu rs cam mimpi je bila ayg sudi terima abg blk...rs terawang2! hehe...syg baby abg!!!

last but not least ialah sbb abg suka dan sgt suka memanjakan ayg! abg dah jumpa apa abg cari dan nak selama ni....mmg abg nk kasih syg dan perhatian dr ayg..tp bukan dimanjakan... lps ayg penuhi hati abg dgn perhatian dan kasih syg penuh keikhlasan tu...abg masih rs sedikit kekosongan dlm hati...dan lps abg manjakan ayg, layan ayg lembut2, ikut je apa ayg ckp and x mintak apa2 lg dr ayg...lps2 tu br hati abg rs penuh dan padat dgn sayang dan cinta! no doubt!

p/s: sayang...abg sangat sygkan ayg! abg layan ayg smua ikhlas dr hati, x penah rs terpaksa atau terseksa....abg angguk dan terima je smua dr ayg bukan niat nk jaga hati ayg, nak elak ayg merajuk lg ke..tp mmg abg xleh nk sangkal atau bangkang apa2 yg dtg dr ayg...dan xde yg x best dr ayg melainkan best smuanya! luv u so much!! muahhh...!!!