Tuesday, April 14, 2009

melawan kesepian...

hari ni 1st time dia ilang..maksud aku, dia x online..pastu aku msg, x reply pape pun...maybe bz sgt kot ngan keja dia....sbb dia kata tgh2 ngan ujung2 bulan dia bz sket...harap2 mcm tu la...

jiwa aku kosong sgt tanpa dia..aku dok baring2 je ari ni, nk bt apa2 pun rs malas, rs xde semangat..rs mcm separuh dr hidup aku dah mati...senang ckp..aku rs sunyi dalam keramaian...awl2 td aku rs ok lagi...tp makin saat bergerak dan nafas terhembus, aku rs makin gelisah...mcm2 bnd buruk aku pk....

sbb dia sll ckp, suatu hari nanti dia pasti akan ghaib tanpa bgtau aku..dh byk kali dia ckp mcm tu...dan itu buatkn hati aku x tenang, mana tau apa dia ckp tu mmg btl2 dia bt dan hari ni adalah hari yg dimaksudkan????? Ya Allah, mintak2 takkan berlaku...aku br btekad nk berubah jd yg lbh baik untuk phubungan kami ni...awk, tlg jgn buat sy tkilan seumur hidup sy.... =(

p/s: awk....cpt2 la reply msg sy tu....smg hilang semua gelisah dalam hati....