Friday, April 24, 2009

salah ke aku jujur....

PETANG : hari ni 1st day dpt chat ngan dia lps 6 hari terpaksa tahan diri...mmg la best giler, wpun chat x selancar dulu2..sbb dia sibuk sket, then line plak cam hampeh je...mmg sgt teruji!

ptg td aku bgtau dia ttg ssorg...aku cuba berkata jujur kat dia, bgtau dia yg aku ada chat and rapat dgn sorg hamba Allah ni, but we just fren..x lebih dr kawan pun! ttb dia offline terus sblm aku sempat ckp apa2...aduh!

aku tersentak..salah ke aku cuba untuk bterus terang, ckp dgn jujur dan cuba untuk x selindung apa2 pun dr dia....maybe ada yg ckp better xyah bagitau sstu yg boleh lukakan hati org tersayang..but 4 me, better aku bgtau dia, klu dia sakit, dia x suka, dia blh direct bgtau aku time tu gak..sbb dia kenal aku, aku mmg jenis bterus terang dlm hubungan ktorg..klu blh xnk sembunyi atau selindung apa2...semua yg aku bt, aku lakukan smua aku akn bgtau dia...itu apa yg aku rs. tapi maybe dia x suka aku terlalu berterus terang kot..klu aku bt apa2 yg aku rs blh bt dia marah atau jeles, jgn skali2 bgtau dia...nnt hal akan jd lg teruk! hati perempuan ni lain sket...bab ni aku mmg fail la!

p/s: syg...abg mintak maaf byk2 kat ayg. klu ayg x suka dgn apa yg abg buat, tlg bgtau abg..klu ayg diam dan jauhkan diri dr abg..abg xtau apa yg ayg rs dan pk..better ayg luahkan sbb abg xde kelebihan nk baca isi hati ayg...tlg ayg, fahami abg, fahami kejujuran abg!