Wednesday, April 8, 2009

instinct

dia ada tya aku, knp aku chat ngan dia? knp aku tegur dia blk lps stahun yg lalu? dsbbkan aku x ingt yg ktorg pnh chat dl, aku ckp la..xde kaitan dgn apa2 pun sbnrnya..ttb nmpk dia online, aku pun tegur, said hai! dan kebetulan aku rs aku nk bgtau dia ttg sstu impian aku yg aku x pernah lg dan xkn bgtau dgn sapa2...hehe...(impian aku dirahsiakan...dia dan Allah je tau..)...dia tya lg..knp aku bgtau dia smua ni? then aku kata, sbb sebahagian dr impian aku tu dia dah laksanakan...dia dah bt...dan aku rs sebagai ssorg yg dah bt bnd tu, dia akn paham bila aku story pasal impian aku tu...that why la aku decided untuk bgtau dgn dia....

then she said.."no! awk bgtau sy sbb instinct!".... hmm...tapi aku rs tak....aku bgtau dia sbb dia bgtau aku dl ttg apa yg dia dah buat (i call it as "impian kita") dan aku kagum dgn dia...then kata dia lg....dia bgtau aku sbb dia rs nk bgtau, xde tujuan apa2 sedangkan kat kwn chatter lain, dia x bgtau pun..dan aku adalah org ke-3 yg tahu ttg hal ni... haa...yg ni br btol instinct!...naluri kt rs nk citer kat dia pasal sstu hal..hal yg org lain tak tahu...walaupun br kenal tp naluri kt kuat nk bgtau gak...itu lah instinct yg sbenarnya!

then pk punya pk...kesimpulan blh dibuat...maybe btol..smuanya sbb instinct...ktorg saling ada naluri yg sama...percaya pada satu sama lain...wpun br kenal 2 hari..tp rs cam dah lama kenal dan boleh kongsi everything...apa dlm hati, apa dlm fikiran...dan apa dlm angan2! wow...that is the power of instinct!!!!


bsambung....