Wednesday, June 17, 2009

aku yg ngade2!!

MALAM: 2,3 ari ni aku rs lain mcm la...aku jd sensitif sgt...aku mudah terasa ati, mudah tarik muka..marah, bad mood..semua2 la. but only with her. dgn org lain aku ok je. bila dia x bersama dgn aku, aku mst jd moody. bila dia kata dia bz, ada keja nk buat, aku akn rs sakit ati or merajuk. klu dia lambat reply sms, aku rs cam nk campak je hp tu...aku rs skrg ni aku sgt jeles dgn kerja2 dia...gilerr kan?

aku xtau knp aku ttb jd camni. maybe sbb tll syg, aku dah makin tamak..aku nk dia sentiasa dgn aku, sentiasa layan aku dan utamakan aku lebih dr bnd lain... so stupid! klu aku dok wat perangai bodoh dan x matang camni, aku rs aku mengeruhkan keadaan..dia mst lemas dgn sikap aku ni, lama2 dia fedup...

hmm...i have to do smthing..! aku kn control rs ni, aku xleh terlalu ikutkan perasaan dan emosi aku. aku akn rosakkan hubungan ktorg...klu ikut sgt emosi dah rs jeles ni..mmg ari2 aku masam muka je la...apa la aku ni..makin hari makin mengada2 tol la...bosan2!!!