Tuesday, June 2, 2009

inginku terbang ke sana...

PAGI: semenjak dua ni hati aku berkobar2 sgt nk jmp dgn dia...xtau la, rs ngade2 sgt nk bjmp dgn dia..walaupun aku takut sbnrnya nk jmp..dah la dia x pnh tgk aku..xtau pun rupa aku camna..ttb aku nk gi sabah, tnjuk diri aku kat dia..risiko utk dia tolak aku sgt la besar...hahahaha... walaupun tau hakikat tu tp aku nk jugak jmp dia...ngade2 kan aku ni...nyampah tol!

so aku ckp kat dia, aku nk apply keja kat sabah..dekat dgn dia..blh jmp sll..blh dating sll..xyah ssh2 nk sms or calling2 lg...tp dia xnk la...dia takut...opsss!!

tp serius, dalam aku ckp aku gurau je kata nk gi sabah, jmp dia tu...jauh dlm hati aku mmg aku nk jmp dia tau..sama ada bagi kesan +ve atau -ve lps jumpa nnt aku mls nk pk..yg aku tau skrg..aku sgt2 nk jmp dgn dia...

p/s: Ya Allah...kuatkan hatiku dgn keputusan yg aku akan bt...baik buruk segalanya Engkau telah tetapkan dan hanya Engkau sebaik2 perancang kehidupan kami...