Saturday, June 27, 2009

aduh...

MALAM: smlm belek2 blog ni, mlm ni smbg belek2 lg...mmg xde keja kan...hehehe... malas nk bt bnd lain..nk msk chatroom pun dah mls skrg, nk explore internet pun mls...smua malas..yg aku rajin bt sstu yg bkait dgn dia...cam belek2 blog ni wpun x tulis pape, bc sms2, kenang2 blk memori ktorg, dgr lagu2 yg dia suka, usha2 pic dia sampai berasap laptop....haaa...bnd2 ni aku rajin la nk buat sll...hehehe....

dlm dok belek2 blog ni...1 lg bnd yg aku perasan slain aku suka bt bnd ntah pape ialah byk kenangan aku dgn dia yag aku x catatkan..sama ada aku x sempat nk tulis, mls nk tulis atau lupa apa yg dah jadi sbb x tulis on da spot...

rasa rugi lak...kenangan2 tu bukan blh berulang lg..smua yg blaku antara ktorg adalah kenangan yg sgt bharga bg aku...so bila x catatkan dlm blog ni, lama kelamaan, aku akn lupa kenangan tu...aduh, ruginya aku rs!