Monday, June 22, 2009

i miss u bby....

MALAM: smlm online kat phone dgn dia.. dr kol 1 lbh smpai kol 6 pg. teman dia buat kek lapis... rindu nak dgr suara dia terubat akhirnya..walaupun malam tu tak mcm malam2 yg lain, topik yg dibualkan pun x sama, mood pun x sama tapi aku ttp bersyukur pd Allah kerna masih berikan aku peluang untuk mendengar lagi suara dia yang amat aku syg....

then ptg td ktorg sms cam biasa..sama cam semalam, mood masih x seindah dulu, dingin dan kaku...sgt kosong tp aku ttp bahagia. dia msh sudi nk layan aku setalah apa aku lakukan pd dia...

petang td aku dah makin emo, dah x sanggup nk simpan smua rs ni, rs beban sgt2 sampai dah x terpikul dah... airmata je jd teman aku dr smlm...dah cuba tahan, tp nk kluar gak..so nk wat camna kan...maybe dia dapat rs kot apa aku rs saat tu, dia pun ttb sudi terima aku blk, ckp pun dah mcm biasa... Alhamdulillah terima kasih Allah kerna lembutkan hati dia semula....

malam ni plak sms lg, dia dah ok dgn aku..aku pun dah hepi, dah mampu nk senyum dan tarik nafas lega...hilang smua beban dihati....cuma....kembali dia kali ni x mcm kembali dia dulu2...dulu klu dia merajuk, bl dia dah ok, dia akn cam sebelumnya. tp skrg x, dia dah kembali tp x sama....a bit different..aku xtau diff katner tapi ada la lain dia tu.

dan jujur aku ckp, walaupun dia keadaan dah normal, ktorg blh bgurau2, dia dah ketawa bila aku bt joke tapi aku masih merasakan yg aku sgt rindukan dia...maybe aku rindukan dia yg dulu, rindukan dia yg 2,3 ari lepas...rindukan kami maybe..

hmm...tp aku kena kuat dgn keputusan aku, yakin dgn jalan yg aku nk kami sama2 lalui..bila aku kuat, yakin..dia pun takkan bimbang untuk bersama dgn aku...dia kan percaya dan yakin untuk genggam tangan aku dan ikut langkah aku ke depan...

baby, trust me...abg nk kt senyum, bahagia sekarang dan terus bahagia selamanya.... apa juga yg abg cuba lakukan smua kerna syg....