Monday, June 22, 2009

setenang angin lalu...

PAGI: walau aku rs aku rindu sgt pada dia yang dulu tp hikmah dr keputusan yg aku dah bt ialah, aku rs sgt tenang sekarang..setenang air di kali, setenang angin menghembus dinihari dan setenang nafasku saat aku mengingati Illahi...

aku rs sgt lapang dada, dunia ni terasa indah dan masa yang berlalu tak terlalu gelut berlari..semuanya tenang dan lapang... aku jugak skrg lebih mampu untuk menawal emosi dan kemelut dlm diri, aku dah boleh berfikir secara rasional dan matang, sedikit romantik dan lebih serius...

pendek kata dalam setiap yg berlaku, pasti ada baik buruknya. dan takkan sia2 apa jua yang telah ditakdirkan untuk berlaku...Allah lebih mengetahui apa yg telah Dia aturkan utk kita...

syg, abg harap ayg juga dpt rasai ketenangan dan kelapangan hati ni... maafkan abg kerna terlalu terburu2 dlm hubungan kita dulu dan semoga abg lbh matang dlm memimpin ayg dan hubungan kita sehingga sampai ke mahligai indah suatu hari nanti... InsyaAllah... =)