Tuesday, June 9, 2009

bila agaknya...

PAGI: bila agaknya aku nak faham dalam erti kata faham sebetul2nya perubahan emosi dan perilaku dia dan sebab2 smua tu terjadi...? sedangkan nk buang sikap aku yg suka pk bnd bukan2 pun masih x mampu aku buat...klu dia ttb dingin dgn aku, aku mst pk bnd yg -ve, klu dia ttb moody je, aku mst pk aku penyebabnya walaupun ak sedar, aku x bt salah pape pun..tp aku tetap akn pk aku la yg sbbkan dia jd camtu....

then start la segala drama airmata..laki menangis sbb ppuan..? hmm...kata la ap pun, yg pasti aku mmg mudah sgt kluar airmata klu bab2 yg bkait dgn ayg atau mak ayah aku...senang ckp, bnd yg bkait dgn org2 yg aku sgt syg...

dan skrg kan, jujur aku ckp, aku sll menangis sbb dia..bukan bmaksud dia tu sll bt aku sedih tp aku cpt tersentuh dgn dia...klu dia bgtau dia sakit, aku akan sebak..klu dia ckp dia tgh sedih, aku lagi sedih...klu dia ckp bab2 bpisah, pergi x kembali...aku sampai meraung2 kat sini....malu x malu, bukan point nye..yg pasti aku mudah sgt mengalir airmata sbb dia...hati aku sgt mudah tersentuh...sedangkan dulu aku cukup ssh nk nangis...

hehehe..dan aku rs aku lbh kerap menangis bbnding dia...klu dia tll tegas dgn aku pun, aku blh nangis tau..cam ari tu, aku kn brainwash dgn dia..menangis aku! dan smlm, bila dia ttb acu x acu je dgn aku, dingin sdingin2nya smpai aku tdo dlm airmata sbb tll sedih...entah la...xtau la knp....mmg aku lembik atau sbb tll syg...so mudah tersentuh hati...hehehe...