Wednesday, June 17, 2009

TQ sayang!!

PAGI: ari isnin lps ayg ada pos kat aku hadiah...sj je dia kata nk bg smthing utk aku... klu ikutkan pos ari isnin akan sampai selasa..smlm aku tgu x sampai2 gak...so, aku pk mst pg ni smpai...so pg ni x online sbb nk tgu posman dtg. kol 11 lbh2, mmg seperti dharapkan, posman pun dtg la bwk pascel...cpt2 aku gi amik sblm mak aku kluar..nnt byk soal plak..mls nk mjawab...hehehe...

seronok jgn tya la...teramat2 hepi...hehehe..ttb t'pk mmg btol la slama ni aku ada gf kat sabah, bukan mimpi atau angan2...so dgn penuh hati2, aku buka pascel tu..sayang woooo..kotak dia aku buka slowly je, penuh kesopanan...dlm tu ada 2 helai baju: 1 tshirt MU, 1 tshirt Zen Garden Resort. 1 Just Play Eau De Toilette dan 1 Vanilla Soft Musk Cologne Spray.... semuanya ada 4 barang yg sgt best....!!!!

baju MU tu aku suka design dia, wpun kaler putih but very cool... n baju Zen Garden Resort tu ada 2 keistimewaan: 1- bj tu bj ayg aku sll pakai...sj je gurau2 mintak bj dia ari tu, x sangka lak dia bg bbtol...rezeki2!! 2- bj tu ada tulis SABAH...word tu yg mahal tu! then perfume tu aku suka gak bau dia...menjadikan aku yg mmg wangi ni btambah wangi. kebetulan aku dah lama xde perfume, molek sgt la dpt hadiah ni...hehehe...

p/s: Tq syg 4 da present! abg pun nk bg smthing kat ayg but u hv to wait 1st...hehehe...actually, xtau nk bg apa kat dia..tgh pk2 x abih lg...hehehe...