Saturday, June 20, 2009

dapatkah kau fahami...

PAGI: entah mcm mn tgh elok2 chat dgn dia, ttb aku terfikir nk bt sstu perubahan dlm hubungan kami ni. perubahan apa? perubahan dr segi batas2 antara ktorg..aku dah tetapkn bbrp gap yg aku dan dia xleh lepasi...why? bcoz sejak ktorg dah buka semua batas yg ada, aku terutamanya, makin menjadi2...makin hilang fokus dan makin tamak haloba...

aku dah lupa janji aku pd dia dulu yg aku nk mencintai dia kerana jiwanya dan cinta aku sgt suci murni..tp skrg apa dah jd, cinta aku pd dia dah jd cinta lain, dah terpesong jauh..aku bersama dgn dia ats sebab dan matlamat yg lain..aku benci pd diri aku yg mudah menodai cinta yg aku panggil cinta suci ini...

dia sorg gadis yg baik, yg sempurna dan dia layak terima cinta suci dah ikhlas dari hati..bukan cinta bodoh mcm yg aku bagi kat dia skrg...aku patut malu dgn diri aku sbb mengaku yg slama ni aku cintai dia penuh keikhlasan dan xde sbb tertentu, tp hakikatnya aku bohong.. awl2 dulu je aku ikhlas mencintai dia..tp skrg cinta tu dah aku keruhkan dgn perkara2 bodoh dan x patut...

sayang, abg mintak maaf sgt2..abg xtau camna nk jelaskan pd ayg betapa abg serius dlm hubungan kita ni...walaupun abg x matang, x penah serius bila bckp dgn ayg..but dlm soal memikul dan menggenggam cinta kt ni, abg sgt serius dan amik berat...abg xnk nodai dan calari cinta kita ni dgn perkara2 bodoh... abg terlalu sygkan ayg...dan abg xnk bagi cinta lain pd ayg selain cinta yg ikhlas dan suci seperti cinta abg pada ayg waktu kt mula2 kenal dulu...

i love u so much baby..so much...!! demi Allah, tiada gadis lain yang lebih aku cintai melainkan hanya dikau seorg... Ya Allah, Maha Suci Engkau, ampuni aku yang telah banyak menodai cinta suci ini... dan syg, mengertilah bahawa apa yg abg cuba lakukan adalah untuk kebaikan kita bersama sehingga akhir nnt...