Friday, June 26, 2009

muhasabah

MALAM: xde mende nk buat, so aku baca2 balik semua kenangan ktorg yg aku catatkan dlm blog ni...sj suka2 nk buang masa..nk sms dgn dia, aku rs dia tgh tdo skrg...penat seharian bekerja, dah byk mlm tdo lewat..so aku mls nk ganggu dia..biar la dia rehat mlm ni..

dlm dok belek2 smua coretan aku ni, aku terfikir...aku ni suka sgt buat bnd yg ntah pape la...hehehe... byk bnd bukan2 aku penah buat..tp dia xpenah pun membangkang atau membantah..dia sll ikut je.. walaupun dia tau apa yg aku bt tu bnd yg x patut tp dia akan biarkan aku buat dan sedar sdiri. kira dia sll guna psikologi la dgn aku. biar aku sdiri sedar kesilapan dan ketidakmatangan aku....

sometime aku sedar, tp sllnya aku x sedar2...sian dia, tpaksa la bersabar dgn kerenah aku ni...harap2 sampai bila2 pun dia tetap sabar dgn aku...dan x penah fed up layan aku....hehehe...ngade2 tol!