Wednesday, May 27, 2009

happy bestday to me..! (part 2)

sepanjang hari dok online kat telefon..ttb je saat2 nk tutup ari paling best ni, aku bt hal plak! aduh, hampeh punya hati! x macho lgsg!!!

ntah camna la dia blh ttb buka citer pasal bf lama dia..sblm2 ni ktorg sll gak citer pasal hamba Allah tu..just mlm ni bila dia kata "laki tu x ensem..eh, ensem la jgk..ayg suka tgk gigi dia..cantik!" ttb je ati aku jd panas..menyucuk2! sakit yang teramat...dan dlm x sedar mengalir airmata aku..maybe sbb tahan sakitnya luka dlm hati ni kan...aku terdiam..dia panggil pun aku x sahut..then maybe dia perasan kot, dia kata oklah,dah xde apa nk ckp..gud nite n assalamualaikum...lps aku jwb salam, dia terus end call.

x lama lps tu, dia anta msg..aku dah mmg tgh nangis dah time tu..dia kata apa pun aku x amik pusing..yg aku dok pk skrg, hinanya aku sbb xde zahir nk dibanggakan kat dia, xde rupa nk diagung2kan kat dia...rasa sedih, sebak, sayu...dan terkilan...sob..sob...

lps dia pujuk2, aku still merajuk..then dia guna psikologi..hampeh tol..dia kata lps ni jgn tgu sms atau call dr dia.. aku dah gelabah dah time tu..eh,xkn dia nk tgglkna aku kot..aku call dia,dia dah off hp...Ya Allah..time tu dah hlg semua rs..sebak kemana..terkilan kemana...yang ada just risau je..risau klu esok aku x jumpa dia lg...malam ni tdo ssorg..huhu...

p/s: berakhir hari bersejarah bg aku dgn airmata...aduh, xpe2..apapun tq syg sbb teman abg spnjg ari ni dan ikut je smua kata abg..hehehe...klu ari2 bestday aku, best gak! =)