Friday, May 15, 2009

rindu bangat!

PETANG: ni la satu2 hari dlm seminggu aku blh chatting dgn dia..so aku xnk bazirkan masa yg singkat ni dgn sstu yg x ptt dan sia2...seawal kol 6.30 aku dah online..sambil tgu dia online, aku update la blog ni sket..mn2 citer yg dah tertangguh lama...klu ikutkan byk bnd dah jadi...byk perkara dah blaku..tp mmg x sempat nk coretkan kat sini..aku tulis mn2 yg aku ingt je..sorry syg!

hmm..pagi td chatting cam biasa..walaupun cam kalut sket..sbb adik2 smua blk umah, dgn anak2 sedara lg...akak aku yg sll sgt bz dgn apa aku tgh bt...ishkk...mmg x fokus sgt la...tp ok, setidak2nya dapat lepaskan rindu kat ayg walaupun tak sepenuhnya...

petang lak..aku ingt kol 3 nk online la..smbg chat..ttb plak plan nk kluar jln2 dgn family yg spttnya lps asar kn diawalkan..kol 3 kn gi dah sbb lps asar ada org nk dtg umah...Ya Allah, kecewanya time tu...dah la ssh nk online dgn dia..ttb ari yg blh online, mcm2 la jadi...bsabarlah duhai ati..

p/s: esok dia x keja..so xleh la nk chat lg!!! kn tgu mgu dpn plak..ishk..seksa jiwa!