Wednesday, May 13, 2009

fuh!

PETANG: balik dr sekolah, aku landing2 atas katil..rs kosong yg teramat sgt...then aku tdo...time asar aku bangun, solat mandi semua...dah tak ingat nk tgk hp kot2 ada msg dr ayg kan...sbnrnya xde mood pun nk tgk!

kol 6.45 ptg, aku tergerak hati nk tgk hp 2..ada 2 msg, aku ingt dr kwn2 aku..skali tgk no dia! Alhamdulillah..akhirnya! masih ada lagi aku dalam hati dia rupanya..but the msg sent by someone else...not my ayg! dia ckp my ayg will be back from india at 0245am today...n she ask me to see my email..ada love letter dr india..hehehe..so sweet!!

oh may god! dia gi india rupanya...knp la ayg x bgtau abg...! ari tu ckp x jd pegi sbb ada bnd jadi kan...ttb je skrg, dah nk blk dr india plak...hmm, bz sgt la tu smpai x sempat nk bgtau ni...

anyway, 4 that person who sent the sms..tq so much honey! mmg tepat pada masanya...klu tak, sia2 je aku patahkan simcard ni...dan terus bprasangka buruk kat dia, walhal dia x salah pape pun..she just do her work...aku ni, senang sgt digoda setan!

p/s: kol 3.30 pg tu...aku dpt msg dr ayg! the real ayg yg aku rindu sgt2...hari2 aku dah kembali ke asal, penuh senyuman dah warna warni...3 ari aku hdp x serupa org, asyik pk yg bukan2 je..nasib bz dgn keja gak..klu tak lagi la x keruan jadinya..sbb dok pk pasal ayg je all the time.. hmm..aku xleh byg la camna aku nk hidup tanpa kehadiran dia dlm hidup aku nnt2...!!!