Sunday, May 10, 2009

aku dah keja!

MALAM: hari ni aku start mengajar as cikgu ganti je...tp penat rupanya jd cikgu ni...bercakap mcm nk pecah ank tekak tp student buat bodo je...xpe2..baru 1st day kan...br nk kenal2 diorg punya perangai..hehe..x kisah pun..aku ok je, tetap cool! huhu..poyo!!

tapi yang tak bestnya aku dah xleh nk online dgn ayg aku cam sll lg...klu dulu, sll aku teman dia keja dr kol 8 pg - 5 ptg tp skrg aku dah keja, x sempat dah la..pagi keja smpai kol 3 or 4 ptg..klu nk gagah2 jugak..balik umah terus online, blh la jmp sejam dua sehari...tapi nasib aku cuti jumaat, kira dlm seminggu, ada la sehari aku blh teman dia dgn sepenuhnya...

p/s: harap2 walaupun jarang online, jarang berhubung lps2 ni...hati ayg masih lagi setia dgn abg...jgn sbb kt jarang contact, ayg jadi makin tawar...sbb perasaan abg kat ayg xkn berkurang sebaliknya akan semakin bertambah dari sehari ke sehari..walaupun kt jarang contact...