Tuesday, May 26, 2009

hello...hello..!

MALAM: hehe...what a suprise! sstu yg dijangka xkan berlaku akhirnya tjadi gak. dr awl perkenalan sampai jumaat lps, aku mmg x penah bniat atau duga yang aku akan telefon dia..bcakap dgn dia, bual2 on phone..never! tp Allah dah buktikan lg skali kekuasaan Dia, apa yg Dia nak blaku, Dia kan lakukan..wpun kt kata bnd tu mustahil.

so sejak malam sabtu sampai mlm ni, aku dgn dia asyik calling je..kadang2 smpai kol 4 pagi..duit? xyah tya la...abih krdt, aku call dia guna telefon umah...bila bil tel sampai nnt...tahan telinga je la dgr mak beleter...hehehe..xpe2, bukan sll pun..

apa ktorg bual pun aku x pasti tapi aku x fokus sgt pasal topik perbualan aku more concentrate kat suara dia..aku sll biarkan dia je bcakap..citer itu, citer ini..sbb yg aku nk dgr just her lovely voice! suara dia sgt best, sgt mengasyikkan, actually lenggok dia bcakap tu yg best...hehehe...xtau nk gambarkan camna, yg pasti aku sgt suka dgr suara dia...suka..suka..sgt suka!

p/s: sejak dah calling2 ni, ktorg jadi makin rapat, makin mesra dan makin dalam cinta antara kami... Ya Allah, tabahkan hati kami mhadapi ujian dalam nikmatMu ini...