Thursday, May 28, 2009

buat aku tersenyum....

PAGI: bangun2 dr tdo aku terus call dia..tp hp dia still off..ari ni lastday aku kat sek..then aku cam moody je..msk kelas rs cam nk marah je..sgt tension..tp aku kn control diri..be professional...hal peribadi mana leh dibawak ke sek kan...

so, lps kelas aku call dia..ckp2 dgn dia, mintak maaf pasal smlm..so keadaan ok blk la..hati aku pun dah kembali tenang dan lapang...just yg hampehnya tu la....aku yg merajuk..aku jugak kenapujuk...hehehe..maybe cara dia pujuk aku x sama cam aku pujuk dia...pape hal pun, hanya dia tau camna nk pujuk dan redakan kemarahan aku...sebab tu aku syg kat dia...hehehe..rindu lak kat dia..!

aku teringat lagu SO7 - buat aku tersenyum....

Datanglah sayang, dan biarkan ku berbaring
Di pelukan mu, walaupun untuk sejenak
Usaplah dahiku, dan kan kukatakan semua

Bila ku lelah tetaplah di sini
Jangan tinggalkan aku sendiri
Bila kumarah biarkan ku bersandar
Jangan kau pergi untuk menghindar

Rasakan resahku, dan buat aku tersenyum
Dengan canda tawamu, walaupun untuk sekejap
Kerna hanya engkaulah yang sanggup redakan aku

Kerna engkaulah satu-satunya untukku
Dan pastikan kita selalu bersama
Kerna dirimulah yang sanggup mengerti aku
Dalam susah ataupun senang

Dapatkah engkau selalu menjagaku
Dan mampukan engkau pertahankanku

p/s: duhai sayang...hanya kau yang mampu buat aku tersenyum selalu.... =)