Tuesday, May 12, 2009

knp bt camni...????

PETANG: ni dah ari ke-3 dah aku keja, ayg aku x wish gud luck pun...bukan tu je, x msg aku lgsg pun sejak ari ahad lepas...xkn sbb xnk kacau aku keja, smpat xleh nk anta 1 msg skali pun....tapi aku still send sms kat dia bila aku rindu, aku free..walaupun lastly aku hampa sendiri sbb dr awl pagi smpai lewat mlm aku tgu dia reply tapi xde pun...aku bukan nk dia reply every msg aku..just 1 pun dah cukup untuk shari...supaya aku tau dia sihat dan hati aku tenang sbb tak pk yg bukan2...

terkilan dalam hati ni Allah je tau...setiap kali pandang hp yg kosong tanpa sms dia...dan bila hati aku makin lemah, senang la setan goda...mcm2 bnd x baik aku pk..mcm2 tanggapan buruk aku buat...sampai aku sanggup nekad, klu esok dia x reply sms aku mean simcard ni aku patah2kan then campak dlm lombong! dan cable internet aku cincang2 lumat biar aku atau dia xleh bhubung dah lps ni...biar aku bwk diri je. bukan merajuk ngada2 ok! tp ini mmg nekad....

dan klimaknya, aku rs dendam..sampai ati dia bt aku camni...aku xtau dia hilang ke, ghaib ke...sj xnk msg aku.marah aku atau dia nk putus je dgn aku but xnk ckp...or maybe dia dah jmp jodoh dia...so smua rs dia pd aku dah hilang sama skali, nk layan aku pun dah rs malas,bosan!

aku bukan emo x bertempat...cuba bayangkan..ini 1st job aku slama aku penah hidup kat dunia ni...aku bsemanagat nk start keja ahad lepas sbb aku terlalu yakin hari ahad aku akan dimulakan dgn "wish u gud luck babe, keja elok2!"....wish dr org tersyg yg boleh bangkitkan smua aura dan semangat...bnd ni sejarah dan saat termanis yg aku tunggu....tapi mana dia???? x wish gud luck ahad lepas, aku ok lg..ni dah masuk ari ke-3, still xde pape wish, tya keja camna..best ke tak...dan smua bnd yg aku nk citer kat dia ttg pengalaman baru ni hilang camtu je..aku dah jadi malas nk citer...dan hilang semangat....

p/s: kdg2 aku pk..maybe she does not really care about me n myself... aku je sll perasan lebih2...sabar je la hati....