Sunday, July 19, 2009

ayg rndu abg!

lps gaduh td...yeah,mmg slh aku 2 ari "hilang" camtu je...aku ikut kwn blk kmpg dia..kbtulan mlm jumaat tu aku ada terasa ati dgn dia, so ingt nk tenangkn hati sket..serabut la...asyik gaduh je...so, esoknya,jumaat ptg tu, aku ada sms dia bgtau aku nk gi jln2 2,3 ari ni..sorry klu diam je, x contact dia..tp nnt abg blk la!....aku x perasan yg aku x bgtau dia aku gi mn...rs cam dah reply bgtau dia..tp dia kata takde pun...technical prob..!

so ptg sbtu aku blk, mlm td aku trs contact dia...tp dr layanan dan cara dia ckp tu, mmg dah agak dia marah sgt kat aku..tp bl tya..dia kt xde pape la..biasa je...huh! rs geram sgt..so aku tulis la apa yg aku tulis dlm "gaduh lagi!"...nk luah perasaan....

dlm kol 2.40pg, tgh dok bgolek2 pk pasal dia, ttb aku dpt sms..."ayg rndu abg!"....ms tu, sgala marah, sgala geram, skt ati, panas hati smua hilang serta merta....trs aku call dia...tp yg lg syahdu, bila dgr dia menangis....betapa besar sbnrnya salah aku pd dia....hampir 30min aku call, dgr dia nangis je...aku diam mmbisu, xlayak nk ckp pape pun...aku yg mnyebabkan dia menangis...aku yg bdosa mnyebabkan airmata dia mengalir laju dan aku yg ptt dihukum setimpalnya....

dan aku sedar aku sbnrnya xde hak nk marah2 dia td..xde hak nk rs skt ati atau geram dgn sikap dia td...sedang dia yg menanggung sakit dan pedih dihati...aku mhukum dia tll awl!

huh, ttb aku tersentak oleh kenangan lalu...mcm mn dl aku tll mjaga hubungan ktorg, tatang dan kendong dia sebaik mungkin...tp skrg semakin hari, semakin byk plak aku lukakan hati dia... knp aku kejam sgt...?!