Thursday, August 13, 2009

esok hari berlagak...hehehe....

ermmm....esok ari untuk aku berlagak...hehehe... naik pentas dgn pakai jubah konvo amik skrol, bjalan penuh megah dan keyakinan...harap2 x tersadung kaki sdiri sudah la...hehehe...

kan best klu ayg leh dtg ke konvo abg...leh bagi bunga...xnak2..xnak bunga lah, nak kiss ucapan tahniah...hehehe..ngade2 lak...gurau2 je... sbb xkn dapat punya...bak kata ayg, sampai mati pun xkan dpt nk merasa...! hehehe...ayat fav8 dia klu aku ngade2 lebih....hampeh kelape ek! hehehe...

tp ari tu dia sj gempaq aku kata nk dtg ke konvo aku nnt, cuak giler! buatnya dia dtg betul2...gerun2...aku x bersedia lagi nk jmp dgn dia face 2 face...dan hari konvo bukanlah ari plg sesuai nk bjumpa...hehehe... klu nk jmp pun, stidak2nya bg la aku kompem jd engineer dl...kan..kan...insyaAllah.... lgpun, dia xkn datang punya...dia bz dok uruskan hal dia nk gi india... wpun ic dia dah ilang...hehehe.... jap2...ayg nk ke jmp abg suatu ari nnt??? ermmm....kn pk pnjg ni...sbb takut aku yg lemah jantung klu dia btol2 nekad nk jmp nnt...hehehe....

so, ayg....ptg ni abg akn gi umh blang dl...then esok ppgi buta btolak ke penang... ayg doakan semuanya bjalan dgn lancar k...dan semoga abg tak tersembam atas pentas tu nnt...hehehe...insyaAllah... fuh!