Monday, July 20, 2009

pg yg cerah...

selamat pagi syg! bangun td dgn senyuman...dgn salam dan wish gud morning dr dia...then dia kata "ayg syg abg..syg sgt2.."...setdak2nya menjadikan aku berani kembali untk bnafas hari ni..berani untuk melangkah dan mjadi diriku semula...

wlau kdg2, ada masa2 tertentu...sedang aku tersenyum ttb aku teringatkan kata2 dia smlm...trs senyuman ni jd tawar...hati jd takut...fikiran bercelaru...btol ke senyuman dah bahagia dia hari ini bukan dibuat2? bukan diolok2 untuk sedapkan hati aku? ermm...cpt2 aku sibukkn diri, elak dr pk yg bukan2...

walaupun agak mhantui tp aku suka dia bterus terang dan jujur dgn aku..aku suka bl aku rs pedihnya mdengar dia bckp benar skrg dr lukanya hati bila aku tahu perkara ni nnt2... ini mmg aku..mmg aku begini...aku suka dilukai skrg,mnitiskan airmata skrg...dr kemudian hari mnganggung semuanya....sbb aku sllnya akn belajar dr dosa yg aku lakukan sbb tu ssorg perlu nyatakan dosa2 dah salah aku dgn segera...sebelum terlewat...

apapun, hari ni ok...hrp2 smpai tdo nnt pun ttp tersenyum...dan semoga luka smlm dpt diubati dgn senyuman hari ini dan seterusnya....insyaAllah...