Saturday, July 25, 2009

mgu bdikari...

mgu ni dia bz mmnjg...keja opis smpai kn bwk balik umah... nk kacau dia cam x ptt la plak...lgpun dia sure x layan punya..aku anta la sms bgtau aku nk terjun bagunan pun, klu dia dah bz...jgn harap la dia nk pndg sms tu..hehehe.... dia klu dah keja, mandi pun dia x ingt..tu yg bucuk tu! opppsss...dia mst mrh klu baca ni...!! dia cukup sensetif klu aku kt dia busyuk...hehehe.. pantang btol klu ckp dia busyuk.. apsal dia x suka ek? ermmm.....jeles kot sbb aku stiasa wangi oleh kerna namaku yg sentiasa harum mewangi...bukan sbb aku rajin mndi... kdg2 tu klu dia x sound, aku x mandi la... penah gak dia halau aku masuk bilik air balik sbb mandi kejap sgt...huhuhuh.....

so start awl mgu ni smpai bl aku xtau la...aku kn la blaja bdikari...bt la pape yg ptt untuk sibukkan diri...klu tak, jari ni mst gatal nk sms n kacau dia je....cam biasa la, menyiasat la aku dgn bersungguh2nya...hehehe...dr pagi..oopppss...pg xde sbb pg aku tdo, dr tgh hari sampai lewat mlm dok jd det.conan je...klu dah bosan sgt aku online, chatting dgn sapa2 pun yg sudi nk layan..hehehe...tp aku ada bgtau dia aku chatting..dia diam je...no respond. xtau la dia ok ke tak...tp at least aku jujur dgn dia...kan..kan... hehehe..sj nk sedapkan hati.. walhal takut ni tp buat jugak...

dah agak2 lewat mlm, dia mst sms...srh aku tdo dl...tp aku xnk..aku nk teman dia bt keja gak. nk tdo, kt tdo ssma..pejam mata ssama...walaupun buka mata pg sok x sama...sbb dia bangun kol 6pg..aku bngun kol 11pg...tu pun nasib dia kejutkan..klu tak...hehehe...

ari rabu mlm, aku call dia sblm tdo..dia citer pasal keja dia yg blmbak2...sampai msk bab gajah..gajah? hehehe...pya la byk citer... pastu masuk bab dia citer company dia offer dia blaja kat oversea lg slma 3 thn.... Ya Allah..lamanya yang...! lama la kt x jmp nnt klu ayg terima tawaran tu....aku cam sedey je time tu..xkn nk kata jgn pegi kot...itu utk masa dpn dia...dia ajak aku gi skali...bt master engineering kat sna....hehehe....aku kata xleh la yang, nnt klu kt gi skali..bkn blaja, gi bt bnd lain..huhuhu..bahaya2..! pas letak phone, aku tpk lg...klu la dia gi smbg blaja.. 3 thn bknnye kejap... aku dok ssorg la nnt.... pastu ttb tersentak... eh, skrg pun ktorg bkn jumpa pun, ddk pun jauh...klu dia gi oversea ke dok sabah ke..sama je la..xde la beza sgt pun...huhuhu... entah la..xtau la dia nk terima ke x tawaran tu..bg aku apa jugak keputusan dia, aku hormati dan aku akn tetap setia tggu dia blk...wpun dlm tmpoh 3 thn tu..dugaannya aku rs mst sgt2 hebat...semoga Allah pemudahkan cara...

ari kamis mlm, dia tdo awl, pas maghrib dia dah sepi dah..dah tau dah mst dah tdo ni...qada' penat dan x cukup tdo hari2 sblumnya...so aku x kacau dia..tgu dia bangun sdiri..nnt klu dia dh bngun dia mst sms aku, tya "watpe"....hehehe... so cam aku ckp la..kol 10mlm, dia sms...br bangun katanya...pastu dia gi mndi..dah segar sket, ktorg sms2 lg smpai la kol 1 kot...dia ttb diam je....lama dia diam..aku dok ats kerusi ni, dok online smbil2 tgu bl dia nk ajak aku tdo ni...abg dah ngantuk yang..! kol 2 pg, dia sms lg, tls "jom"...aku pun cpt2 offline, off laptop...loncat naik katil...ingt nk call dia...sj nk manja2 sblm tdo...tp sblm beli super saver tu, sms dia dl...sbb tkut dia reply sms td dlm lena...hehehe...dah agak dah! dia x reply pun sms aku tu...nsb x beli super saver lg..klu x mbazir je....pastu tdo la aku sorg2 isap jari...hehehe....

ari jumaat mlm, lg best...dia kata dia dlm bilik dok bc novel....then diam camtu je....hehehe....alamatnya tdo isap jari lagi la aku mlm ni....pandai2 la carik bantal sdiri...huhu...

actually, waktu dia bbtol bz x sampai lg ni..time tu dia kata, kkdg smpai tdo kat opis je...tp tu dl la..skrg dah tau ada org dok tgu tiap2 mlm..dia akn blk umah gak...hehehe... ayg mmg best! muahhh....

ayg..abg rindu la kat ayg... rindu sgt2!