Friday, July 3, 2009

marah.... (part 1)

PAGI: sepanjang ari smlm ok je...dr awl smpai la dia call td, everything was so perfect! ttb je bila dia call td, ktorg gaduh besar. puncanya? aku la..! eh, bukan aku..tp maxis! klu dulu, super saver di Sabah rm1 = 30min....jauh lbh murah bbanding di semenanjung, rm3 = 30min, then rm2 for 30min dr kol 2pg-5pg then rm1 for 30min start kol 5pg-8pg...skrg kat sabah pun kadar sama cam semenanjung...ktorg xleh la nk online kat phone lama2 sgt..mahal!

so td dia call aku tanpa beli super saver, aku cam x senang duduk la...takut klu cakap lama, abih krdt dia plak...aku srh dia beli super saver, wpun mahal atleast jimat rm1.50 for 30min bcakap dr x beli.. tp dia xnk jugak...so aku kata klu camtu, ayg xyah call dah la...biar abg.....tuuuuttttttttttttttt............!!!!!!!!!!!!!!! aku x abih ckp lg, dia dah letak telefon...

so aku beli super saver, then call dia blk...tp dia x angkat...byk kali call x angkat gak...aku dah makin panas...dah la aku x suka mbazir, aku dah beli super saver rm3, x guna..btambah mbazir la...tu yg lg panas tu...xpe aku bsabar lg..aku anta sms kat dia, mntk dia angkat phone, rugi x guna super saver ni..sbb dah beli.. then dia reply, ckp dia nk tdo..esok je la smbg....

tp aku call gak...sampai dia angkat phone. aku mmg tgh panas time tu, ada la ternaik suara kat dia, dia pun tggi suara dgn aku, dia kata "abg sll ckp mcm tu..!"....then dia trs diam...aku ckp2 lg, terang kat dia bukan aku x bg dia call aku dah, aku nk kata biar aku yg call dia, tp x abih aku ckp td, dia dah ltk tel..aku call xnk angkat plak...aku ckp lmbut2..dia diam..aku mintak maaf pun dia diam...aku ckp sorg2...last2 aku pun dah hangin sgt2, aku bgtau dia "klu ayg rs ayg blh tdo mcm ni, masam2 muka..ayg tdo la...gud nite..assalamualaikum!"..terus aku letak phone.

pastu aku sms dia, tya dia knp la ayg suka bt perangai mcm ni...then dia reply klu nk call, call la..time tu ntah la..aku xtau knp, bila dia srh call blk tu, ttb aku rs sgt2 marah...! aku ckp, xyah la..call pun aku ckp sorg2.... then dia reply, "xnk call xpe... lg la btambah sakit ati...aku plak reply "....bla..bla..bla... bt sakit ati je.... bla...bla...bla... ayg tdo je la.... bla...bla..bla..."

then dia x reply pape...diam je....

lbh kurang 5min lps tu...aku x senang ddk..marah ttb hilang, rs nyesal sgt2..knp la aku ckp kasar dgn dia td...sian dia...x ptt aku bt dia camtu kan...aku send sms, mintak maaf kat dia ats kekasaran aku....aku tgu 5, 10min dia x reply pape, aku trs tdo...


bsambung.....