Tuesday, July 28, 2009

aku insan pelupa..

mgu lps...sminggu dia bz kan...so aku yg dah lama x online ssja la nk online blk...cari2 kawan baru...chatting2..just 4 fun..share cerita..tukar2 pendapat... niat asal mmg la camtu...tp manusia kan, kt xleh duga perangai masing2... kadang2 nmpk baik, kadang2 nmpk cam ada tanduk je...hehehe.. aku pun camtu la...bila dah makin ramai kawan chat ni, makin galak plak aku...aku makin lupa kat dia... bukan lupa apa, tp lupa kata dia tu dah cukup sempurna untuk aku.. semua yang aku nak, dah ada pada dia...sepatutnya aku tak perlu nak bkwn dgn mana2 ppuan lagi...cukup la dia sorg.... tp ni namanya godaan syaitan..x penah puas dgn apa yg dah ada...then suka carik penyakit...esok sapa yg nk ssh? diri sendiri jugak yg merana....

itu la yg jadi kat aku... dah layan kwn2 chat yang pelik2 dah satu hal, gi bgtau dia plak hal tu...mmg carik nahas kan... entah la, aku xtau knp aku blh bt camtu...klu nk kata aku ni sorg yg jujur sgt....spttnya aku xyah la nk ngade2 layan org yg nak sstu yg lebih dr "kawan"....ni tak...aku layan je smuanya...pastu gi story lak kat dia... mana la dia x ngamuk... dia dah kata dia x kisah aku nk kwn dgn sape2 pun, nk chat dgn ssape pun..tp klu ada yg nk lebih2 tu...jgn la layan...bukan ssh pun, itu je yg dia mintak...tp ntah la..aku ni...bodoh btol la kan! aku pun x paham dgn diri aku ni....

dulu dah penah jadi camni...kes yg sama...dia dah abis bleter, marah2, brainwash aku...insaf la 2 bulan..ni ttb aku buat hal balik.... aku tau dia dah byk sgt sabar dgn kerenah aku yg buruk ni... dia dah banyak sgt makan hati dgn aku... tp dia ttp baik..sabar je... mmg aku sorg yg x kenang budi kan? jahat dan kejam.... aku mudah lupa pada semua pengorbanan dia.. aku mudah lupa pada semua kejujuran dan keikhlasan dia... dan aku selalu lupa dia adalah bidadari syurga untuk aku...carik la kat mana pun, xkn skali2 aku jmp yg sempurna seperti dia....

knp aku sanjung dia sgt? nnt aku akan citer dlm post akn datang...klu korang dah tau nnt, korang akn paham knp aku sanjung dan tatang dia sgt2...